Любі учні, шановні батьки!
- Матеріали, викладені в блозі допоможуть організувати дистанційне навчання дітей. Виконуйте завдання, переходячи за посиланням. Відкриваючи сторінки кожного предмету, ви знайдете покрокову інструкцію для роботи за певною темою. Окрім матеріалів з підручника є коротенькі відео, роз'яснення, інструкції і т.д., що допоможуть зацікавити дитину, налаштуватися на роботу. Також є модифіковані завдання, що передбачають спілкування з дорослим, чи родичами, які є вдома. Прошу надсилати роботи дитини та ваші запитання на електронну пошту sk.starshova@gmail.com ,WhatsApp Messenger 0683144614 для перевірки та зворотнього зв'язку,
Телеграм (для дітей, що знаходяться на тимчасово окупованій частині України) +79902162526
Гарних уроків! Щасти!
Як проводити дистанційне навчання: поради дорослим
- Дистанційні уроки дають змогу не регламентувати жорстко час дітей, як під час звичайних уроків у школі: йдіть за дитиною, дивіться, як вона реагує.
- Саме дистанційні уроки дають нам можливість підлаштувати урок під дитину — не примушуйте її виконувати всі завдання саме за час уроку — нехай працює у власному темпі, за власним вибором, дотримується своєї послідовності, вибере насамперед ті завдання, які зацікавили її найбільше.
- Якщо є можливість, роздрукуйте дітям запропоновані в уроці матеріали. На випадок, якщо такої можливості немає, в уроках є поради, як власноруч створити основу для роботи, або пропонується альтернативне завдання.
- Дистанційними уроками користується багато дітей з різними здібностями та вподобаннями, тому ми викладаємо завдання, які можуть зацікавити кожну дитину. Щоб забезпечити диференціацію завдань, на початку кожного уроку, починаючи з тижня 28, вказується орієнтовна мінімальна кількість завдань, які учень/учениця має виконати за урок. Нехай дитина виконає ті завдання, які їй вкаже дорослий, або які обере сама.
- Не нехтуйте фізкультхвилинками — вони підбадьорюють, допомагають поліпшити настрій, а ще — дітям подобається рухатися.
- Важливо цікавитися вибором дітей, і водночас спонукати їх обирати завдання з різних освітніх галузей.
- Сучасні уроки неможливі без спілкування, але зважаючи на дистанційні умови проведення уроків, ми дещо зменшили кількість завдань, які потребують обговорення, проте не прибрали їх зовсім.
Як організувати обговорення в умовах дистанційного навчання?
Учителі та батьки, які несуть найбільше навантаження, організовуючи навчання дітей у домашніх умовах, можуть навчити дитину звертатися для обговорення запитань до тих дорослих, які мають більше вільного часу — дідусів та бабусь, батьків, інших родичів, друзів та однокласників. Це можна робити як по телефону, так і з використанням інших засобів зв’язку, як то Viber, Skype тощо.
Кожна родина може вибрати найбільш прийнятний варіант.
- Рефлексія вже давно стала невід’ємною частиною уроку, тому цікавтеся, що і як вивчає дитина, що її здивувало, що нового вона дізналася, що було легко, а що — складно. Перебуваючи на дистанційному навчанні, діти, як ніколи, потребують уваги рідних.
- Кожне відео, невеличкі тексти перед завданнями, картинки допомагають зацікавити дітей, мотивувати їх: ми маємо здивувати дитину, а далі вона вже сама досліджуватиме те, що її найбільше вразило.