Powered By Blogger

Мистецтво

Урок 39. Мистецтво зі скла (с. 66–67 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення аплікації “Море”
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання скляних скульптур Емілі Вільямс. Слухання Адажіо Вольфганга Амадея Моцарта (виконання на скляній гармонії)
  • Комунікація через мистецтво. Колективна робота “Море”

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 40. Мистецтво зі скла (с. 66–67 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Дослід “Музика скла”. Розучування пісні місяця “Мов котик пухнастий” (слова Тетяни Строкач, музика Олени Ільницької)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання п’єси Еріка Саті (виконання на келихах). Розглядання скляних скульптур Емілі Вільямс
  • Комунікація через мистецтво. Обговорення творів мистецтва та звучання скляної гармоніки

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 41. Творчість не має меж (с. 68–69 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення музики долоньками. Створення анімалістичного малюнка одним кольором
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання анімалістичних картин Меттью Джінса. Слухання п’єси “Clapping Music” Стіва Райха
  • Комунікація через мистецтво. Зимова композиція простим олівцем. Виставка малюнків одним кольором

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 42. Хочемо — можемо (с. 70–71 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Розучування співанки “Ударні інструменти”. Створення барабану власноруч. Ритмічний супровід пісні. Розучування пісні місяця “Мов котик пухнастий” (слова Тетяни Строкач, музика Олени Ільницької)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Александри Шмідт. Слухання п’єси Людмили Шукайло “Барабан”
  • Комунікація через мистецтво. Створення сюрпризу за дві хвилини

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 43. Мистецтво в повсякденні (с. 72–73 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення композиції зі звичайних речей. Фотографування роботи
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання мініатюр Тацуї Танаки. Слухання “Жартівливої п’єси” Мирослава Скорика (із циклу “З дитячого альбому”)
  • Комунікація через мистецтво. Розмова про речі, які прикрашають домівки

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 44. Краса в легкості (с. 74–75 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Розгадування та створення нотних загадок. Розучування “Легкої співаночка” (слова та музика Світлани Садовенко). Розучування пісні місяця “Мов котик пухнастий” (слова Тетяни Строкач, музика Олени Ільницької). Створення шумового інструмента. Ритмічний супровід співаночки. Танцювальна імпровізація під музику Ріккардо Дріго
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання фрагмента музики Ріккардо Дріго “Арлекініада”. Перегляд варіації з балету “Арлекініада” на музику Ріккардо Дріго. Розглядання картини з ниток Агнеш Герцег
  • Комунікація через мистецтво. Танцювально-музичне привітання

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 45. У світі народної казки (с. 76–77 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Малювання ілюстрації до української народної казки “Івасик-Телесик”
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрацій Катерини Штанко до української народної казки “Івасик-Телесик”. Перегляд мультфільму “Івасик-Телесик” (пісню написав Олександр Шевченко на основі народної казки)
  • Комунікація через мистецтво. Проведення драматичної вистави за змістом української народної казки “Івасик-Телесик”

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 46. У світі народної казки (с. 76–77 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Виконання пісеньки мами Івасика-Телесика та змії. Розгадування нотних загадок. Виконання пісні місяця “Мов котик пухнастий” (слова Тетяни Строкач, музика Олени Ільницької)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання фрагментів опери Мирослава Волинського “Івасик-Телесик”. Розглядання ілюстрацій Катерини Штанко до української народної казки “Івасик-Телесик”
  • Комунікація через мистецтво. Проведення драматичної вистави за змістом української народної казки “Івасик-Телесик”

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 25. Співпраця в мистецтві (с. 44–45 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення ескізів костюмів для вистави “Білосніжка”: малювання одного з персонажів
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрацій до казки братів Грімм “Білосніжка” (Флавія Соррентіно, Річард Джонсон, Кей Чорао). Слухання музики з балету Богдана Павловського “Білосніжка та семеро гномів”
  • Комунікація через мистецтво. Пригадування казки братів Грімм “Білосніжка”. Інсценізація фрагменту

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 26. Співпраця в мистецтві (с. 44–45 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення вистави за фрагментом казки “Білосніжка”. Розучування пісні місяця “Новорічна казка” (слова і музика Анжеліки Ярмолюк)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрацій до казки братів Грімм “Білосніжка” (Флавія Соррентіно, Річард Джонсон, Кей Чорао). Перегляд фрагмента балету “Білосніжка та семеро гномів” на музику Богдана Павловського
  • Комунікація через мистецтво. Створення вистави за фрагментом казки “Білосніжка”

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 27. Творимо разом (с. 46–47 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення палацу Снігової Королеви (аплікація)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання світлин палаців України. Слухання п’єса Роберта Шумана із циклу “Альбом для юнацтва” (виконання на роялі та оркестром)
  • Комунікація через мистецтво. Створення будівлі з конструктора. Створення альбома палаців рідного краю. Проведення віртуальної екскурсії. Створення палацу Снігової Королеви

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 28. Зимова казка (с. 48–49 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Рухова імпровізації “Танець сніжинок”. Виконання ритму. Високі та низькі ноти на нотоносці. Розучування української народної колядки “Ой зимонько-молодице” (слова і музика народні). Розучування пісні місяця “Новорічна казка” (слова і музика Анжеліки Ярмолюк)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Робін Моліне. Слухання п’єси Клода Дебюссі “Сніг танцює” із циклу “Дитячий куточок” (виконання на роялі і на оркестрових дзвонах)
  • Комунікація через мистецтво. Опис зими (добір відповідних слів). Відтворення танцю зайчика й сніжинки в музичному дуеті

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 29. У передчутті свята (с. 50–51 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення ялинкових прикрас
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання новорічних ялинкових прикрас в петриківському розписі. Слухання колядки “Ми святому Миколаю славеня возносимо” (слова Зої Ружин, музика Олександра Бурміцьокого)
  • Комунікація через мистецтво. Обговорення, якими бувають ялинкові прикраси. Обмін враженнями. Маленький святковий концерт

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 30. Місто у святковому вбранні (с. 52–53 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Виконання ритму оркестром. Ритмічний супровід пісні. Розучування співанки “Радощі життя” (слова Зої Ружин і Світлани Садовенко, музика Світлани Садовенко). Розучування пісні місяця “Новорічна казка” (слова і музика Анжеліки Ярмолюк). Створення малюнка чи аплікації про зимові зміни
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання П’єса Астора П’яццолли (виконання на кларнеті і на фортепіано). Розглядання картини Андріса Лейманіса
  • Комунікація через мистецтво. Інсценізація зустрічі із Зимою

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 31. Новорічна казка (с. 54–55 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення новорічної листівки
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Лоре Пембертон. Слухання пісні “Щедрик” (обробка Миколи Леонтовича) у виконанні українського квартету “Mordent” та її англомовної версії “Carol of the Bells” у виконанні групи “Pentatonix” (обидва виконання — а капела). Порівняння мелодій та виконання
  • Комунікація через мистецтво. Обмін ідеями про новорічні сюрпризи рідним

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 32. Пригадай і йди вперед (с. 55 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Виконання пісні місяця “Новорічна казка” (слова і музика Анжеліки Ярмолюк). Виконання улюблених пісень та співанок першого півріччя
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання й слухання улюблених мистецьких творів, вивчених у першому півріччі
  • Комунікація через мистецтво. Презентація власних робіт за перший семестр. Обговорення вивченого в першому семестрі. Бесіда про улюблені картини та музичні твори. Оцінювання власної роботи в першому семестрі

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку 

Урок 1. Пора сміху та веселощів (с. 4–5 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Ліплення равлика (об’ємна чи рельєфна композиція)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації про равлика Анни Черненко. Слухання п’єси Клода Дебюссі “Літо”
  • Комунікація через мистецтво. Обмін враженнями про відпочинок влітку. Складання розповіді про равлика. Розглядання та обговорення робіт одне одного

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 2. Мандрівки до води (с. 6–7 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Відтворення ритму соло та дуетом. Розучування розспівки “Мама медуза, тато медуз” (слова і музика Миколи Шутя). Розучування пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання п’єси “Вночі на річці” Миколи Сільванського. Розглядання картини “Діти на морі” Анатолія Жежера
  • Комунікація через мистецтво. Бесіда про звуки моря. Колективне малювання моря. Обговорення творів мистецтва

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 3. Осіння палітра (с. 8–9 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення поробки із овочів та фруктів. Мінівистава зі створеними поробками
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації “Збирання гарбузів” Джона Слоуна. Розглядання робіт Мерілін Сандерленд. Слухання твору “Фантазія” Карла Філіппа Емануеля Баха
  • Комунікація через мистецтво. Обговорення особливостей пір року, добирання влучних слів для їхнього опису

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 4. Осінні голоси (с. 10–11 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Розучування осінньої співаночки-розспівки “Осінь тиха, золотава” (слова і музика Світлани Садовенко). Відтворення ритму. Рухова імпровізація “Танок осіннього листя”. Розучування пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання п’єси “Осінній дощик” Мераба Парцхаладзе. Розглядання картини Дональда Золана
  • Комунікація через мистецтво. Розмова про осінні прогулянки. Виконання руханки “Дощ”. Відтворення звуків дощу. Гра в ансамблі на шумових інструментах

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 5. Ошатна окраса України (с. 12–13 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Малювання пейзажу — весняної та осінньої калини
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання “Гуцульської фантазії” Петра Терпелюка. Розглядання картини “Червона калина” Дмитра Добровольського
  • Комунікація через мистецтво. Обмін враженням про осінні зміни. Проведення виставки “Калиновий гай”. Презентація власного малюнка. Обмін враженнями від творів одне одного

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 6. Лісові новини (с. 14–15 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Розучування розспівки “Будиночок для нот” (слова і музика Світлани Садовенко), співанки про ноти (слова і музика Світлани Садовенко). Розучування пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання та відгадування “Пісень-загадок” Валерія Подвали (інструментальна та вокальна музика). Розглядання та порівняння ілюстрацій Люсі Гроссміт
  • Комунікація через мистецтво. Імпровізація “Лісові мешканці”

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 7. Ласощі й розваги (с. 16–17 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Інсценізація збирання осіннього врожаю (пантоміма). Створення малюнка про збирання осіннього врожаю
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Лоре Пембертон. Слухання п’єси “Піцикато” Лео Деліба
  • Комунікація через мистецтво. Гра “Загадки про осінній врожай” (мовленнєві загадки)

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 8. Ласощі й розваги (с. 16–17 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Імпровізація під музику (танцювальні рухи). Виконання пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Лоре Пембертон. Переглядання відео балетного номера на музику “Піцикато” Лео Деліба
  • Комунікація через мистецтво. Гра “Загадки про осінній врожай” (танцювальні рухи)

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

  Школа – це не лише місце, де ми здобуваємо знання. Це ціла епоха, повна спогадів, уроків, незабутніх моментів.