Powered By Blogger

Мистецтво

 

Урок 1. Пора сміху та веселощів (с. 4–5 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Ліплення равлика (об’ємна чи рельєфна композиція)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації про равлика Анни Черненко. Слухання п’єси Клода Дебюссі “Літо”
  • Комунікація через мистецтво. Обмін враженнями про відпочинок влітку. Складання розповіді про равлика. Розглядання та обговорення робіт одне одного

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 2. Мандрівки до води (с. 6–7 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Відтворення ритму соло та дуетом. Розучування розспівки “Мама медуза, тато медуз” (слова і музика Миколи Шутя). Розучування пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання п’єси “Вночі на річці” Миколи Сільванського. Розглядання картини “Діти на морі” Анатолія Жежера
  • Комунікація через мистецтво. Бесіда про звуки моря. Колективне малювання моря. Обговорення творів мистецтва

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 3. Осіння палітра (с. 8–9 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Створення поробки із овочів та фруктів. Мінівистава зі створеними поробками
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації “Збирання гарбузів” Джона Слоуна. Розглядання робіт Мерілін Сандерленд. Слухання твору “Фантазія” Карла Філіппа Емануеля Баха
  • Комунікація через мистецтво. Обговорення особливостей пір року, добирання влучних слів для їхнього опису

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 4. Осінні голоси (с. 10–11 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Розучування осінньої співаночки-розспівки “Осінь тиха, золотава” (слова і музика Світлани Садовенко). Відтворення ритму. Рухова імпровізація “Танок осіннього листя”. Розучування пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання п’єси “Осінній дощик” Мераба Парцхаладзе. Розглядання картини Дональда Золана
  • Комунікація через мистецтво. Розмова про осінні прогулянки. Виконання руханки “Дощ”. Відтворення звуків дощу. Гра в ансамблі на шумових інструментах

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 5. Ошатна окраса України (с. 12–13 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Малювання пейзажу — весняної та осінньої калини
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання “Гуцульської фантазії” Петра Терпелюка. Розглядання картини “Червона калина” Дмитра Добровольського
  • Комунікація через мистецтво. Обмін враженням про осінні зміни. Проведення виставки “Калиновий гай”. Презентація власного малюнка. Обмін враженнями від творів одне одного

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 6. Лісові новини (с. 14–15 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Розучування розспівки “Будиночок для нот” (слова і музика Світлани Садовенко), співанки про ноти (слова і музика Світлани Садовенко). Розучування пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Слухання та відгадування “Пісень-загадок” Валерія Подвали (інструментальна та вокальна музика). Розглядання та порівняння ілюстрацій Люсі Гроссміт
  • Комунікація через мистецтво. Імпровізація “Лісові мешканці”

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 7. Ласощі й розваги (с. 16–17 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Інсценізація збирання осіннього врожаю (пантоміма). Створення малюнка про збирання осіннього врожаю
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Лоре Пембертон. Слухання п’єси “Піцикато” Лео Деліба
  • Комунікація через мистецтво. Гра “Загадки про осінній врожай” (мовленнєві загадки)

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

Урок 8. Ласощі й розваги (с. 16–17 підручника)

  • Художньо–практична діяльність / Художньо-творча діяльність. Імпровізація під музику (танцювальні рухи). Виконання пісні місяця “Де поділось літечко?” (слова М. Ясакова, музика О. Янушкевич)
  • Сприймання та інтерпретація мистецтва. Розглядання ілюстрації Лоре Пембертон. Переглядання відео балетного номера на музику “Піцикато” Лео Деліба
  • Комунікація через мистецтво. Гра “Загадки про осінній врожай” (танцювальні рухи)

Медіадобірка до уроку

Презентація до уроку

                                            П ерший урок в 2 класі "Дружба понад усе"  Конспект уроку Державний Гімн України