Тема 5. Цінності (січень). Матеріали та ідеї для навчання
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”Тема 5 “Цінності”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку на полях е-підручника та клікайте
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 5 “Цінності”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку на полях е-підручника та клікайте
Урок 81 “Різні народи — різні казки” (до с. 4–5 підручника)Урок 82 “Шукаємо інформацію та діємо” (до с. 4-5 підручника)Урок 83 “Вчимося просити” (до с. 6–7 підручника)Урок 84 “Хто насправді багатий?” (до с. 8-9 підручника)Урок 85 “Як бути ввічливим?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 16-17)Урок 86 “Планета — наша цінність” (до с. 10–11 підручника)Урок 87 “Плакат про рідну мову” (до с. 10–11 підручника)Урок 88 “Як не дати себе образити” (до с. 12–13 підручника)Урок 89 “Вистава про пінгвіна: підготовка” (до с. 14–15 підручника)Урок 90 “Вистава про пінгвіна: прем’єра” (до с. 14–15 підручника)Конспекти уроківУрок 91 “Іди, іди, снігу” (до с. 16-17 підручника)Урок 92 “Хижі лижі” (до с. 18-19 підручника)Урок 93 “Ідея на мільйоооооон” (до с. 20–21 підручника)Онлайн-завдання “Визнач послідовність”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”Урок 94 “Моя книжка. Зимові спогади” (до с. 22–23 підручника)Урок 95 “Як та навіщо дякувати?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 18–19 підручника)
Урок 81 “Різні народи — різні казки” (до с. 4–5 підручника)
Урок 82 “Шукаємо інформацію та діємо” (до с. 4-5 підручника)
Урок 83 “Вчимося просити” (до с. 6–7 підручника)
Урок 84 “Хто насправді багатий?” (до с. 8-9 підручника)
Урок 85 “Як бути ввічливим?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 16-17)
Урок 86 “Планета — наша цінність” (до с. 10–11 підручника)
Урок 87 “Плакат про рідну мову” (до с. 10–11 підручника)
Урок 88 “Як не дати себе образити” (до с. 12–13 підручника)
Урок 89 “Вистава про пінгвіна: підготовка” (до с. 14–15 підручника)
Урок 90 “Вистава про пінгвіна: прем’єра” (до с. 14–15 підручника)
Конспекти уроків
Урок 91 “Іди, іди, снігу” (до с. 16-17 підручника)
Урок 92 “Хижі лижі” (до с. 18-19 підручника)
Урок 93 “Ідея на мільйоооооон” (до с. 20–21 підручника)
Онлайн-завдання “Визнач послідовність”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”
Урок 94 “Моя книжка. Зимові спогади” (до с. 22–23 підручника)
Урок 95 “Як та навіщо дякувати?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 18–19 підручника)
Корисні посилання
Збережемо та примножимо багатства України (до с. 11 підручника)
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні темиКазка про пінгвіна, який хотів літати (до с. 15 підручника)
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театруСвіт крізь чарівні віконця (до с. 16 підручника)
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Збережемо та примножимо багатства України (до с. 11 підручника)
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні теми
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні теми
Казка про пінгвіна, який хотів літати (до с. 15 підручника)
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театру
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театру
Світ крізь чарівні віконця (до с. 16 підручника)
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Тема 4. Спільнота (грудень). Матеріали та ідеї для навчання
ТИЖДЕНЬ 13 “От уже й зима настала!”
“Незвичайна розмова з крилатими висловами” (до с. 106-107 підручника)
“Легенда про Святого Миколая” (до с. 108–109 підручника)
“Твори про Миколая” (проводиться у бібліотеці)
Пісня про Миколая (с. 109 підручника)
“Тепле привітання” (до с. 110-111 підручника)
“Різдвяна пригода” (до с. 112-113 підручника)
“Заголовок важливий!” (до с. 114-115 підручника)
“Сторіночка про друга” (до с. 116-117 підручника)
“Пригадай і нічого не забувай” (до с. 118-119 підручника)
Корисні посилання
Світ крізь чарівні віконця (до с. 90-91 підручника)
Бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Друзі (до с. 96-97 підручника)
Бесіда за чудернацькими скульптурами Ольги Рапай-Маркіш із незвичними персонажами
Бесіда за чудернацькими скульптурами Ольги Рапай-Маркіш із незвичними персонажами
Слова навпаки (до с. 99 підручника)
Бесіда, яка ознайомлює дітей з антонімами та вчить помічати їх в усному мовленні й текстах, добирати пари “слів навпаки”. А ще кумедні вірші, оповідки та прислів’я, у яких заховалися антоніми
Бесіда, яка ознайомлює дітей з антонімами та вчить помічати їх в усному мовленні й текстах, добирати пари “слів навпаки”. А ще кумедні вірші, оповідки та прислів’я, у яких заховалися антоніми
Святкова історія (до с. 108-109 підручника)
Комікс для дітей про те, що справжні добрі справи іноді бувають непомітними
Комікс для дітей про те, що справжні добрі справи іноді бувають непомітними
Тема 3. Територія (Листопад)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 3 “Територія”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку на полях е-підручника та клікайте
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 3 “Територія”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку на полях е-підручника та клікайте
Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 3: с. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43)
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 3: с. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43)
Тема 3. Територія. Дистанійні уроки
Навчально-методичні матеріали до підручника
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Корисні посилання
В іменах моя земля (до с. 63, 69 підручника)
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неїТематичний випуск “Моя Україна” (до с. 65 підручника)
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцемПрислів’я вчить, як на світі жить (до с. 66 підручника)
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуаційНаша унікальна планета (до с. 82 підручника)
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою
В іменах моя земля (до с. 63, 69 підручника)
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неї
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неї
Тематичний випуск “Моя Україна” (до с. 65 підручника)
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцем
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцем
Прислів’я вчить, як на світі жить (до с. 66 підручника)
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій
Наша унікальна планета (до с. 82 підручника)
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою
Тема 2. Факти і здогадки (Жовтень)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника (Тема 2)
Сторінки електронного підручника (Тема 2)
Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)
Навчально-методичні матеріали до підручника
Методичний коментар “Як виконувати завдання Дружисловика” (до с. 34, 43 підручника)Конспект уроку “Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо” (до с. 35 підручника)
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письміІнтерактивні завдання “Урожайні загадки” (с. 36 підручника)
Інтерактивні завдання “Видатні українці” (до с. 40 підручника)Ігрові вправи “Дивовижна подорож новачків-шахістів до Королівства Шахів” (до с. 40 підручника)Довідка “Всесвітньо важливі винаходи українців” (до с. 41 підручника)Аудіотреки до інсценівки “Осінні сни клена” за казкою В. Сухомлинського (с. 45 підручника)
Інтерактивні завдання для опанування апострофа “Б’є Дем’ян м’ячем по м’яті…” (до с. 47 підручника)Інтерактивні завдання на опрацювання теми “Апостроф” (до с. 47 підручника)Картки для гри “Апостроф, на місце руш!” (до с. 47 підручника)Робота над віршем Галини Джемули “Хом’як-футболіст” (до с. 47 підручника)Спів солов’я (с. 51 підручника)Українська народна небилиця “Танцювала риба з раком” (с. 54 підручника)
Урок 36 “Різні судження про одне й те саме” (до с. 52-53 підручника)
Урок 37 “Найнебиличніша небилиця” (до с. 54-55 підручника, Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 10–11)
Урок 38 “Вірш Наталі Забіли "Бабуся"” (до с. 56-57 підручника)
Урок 39 “Моя книжечка. Цікаві факти про мене” (до с. 58-59 підручника)
Урок 40 “Згадай перед канікулами” (до с. 60-61 підручника)
Пісня “Бабуся” (слова Наталі Забіли, музика Марії Бурмаки) (с. 57 підручника)Відеокліп (мультфільм) “Бабуся” (с. 57 підручника)
Методичний коментар “Як виконувати завдання Дружисловика” (до с. 34, 43 підручника)
Конспект уроку “Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо” (до с. 35 підручника)
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі
Інтерактивні завдання “Урожайні загадки” (с. 36 підручника)
Інтерактивні завдання “Видатні українці” (до с. 40 підручника)
Ігрові вправи “Дивовижна подорож новачків-шахістів до Королівства Шахів” (до с. 40 підручника)
Довідка “Всесвітньо важливі винаходи українців” (до с. 41 підручника)
Аудіотреки до інсценівки “Осінні сни клена” за казкою В. Сухомлинського (с. 45 підручника)
Інтерактивні завдання для опанування апострофа “Б’є Дем’ян м’ячем по м’яті…” (до с. 47 підручника)
Інтерактивні завдання на опрацювання теми “Апостроф” (до с. 47 підручника)
Картки для гри “Апостроф, на місце руш!” (до с. 47 підручника)
Робота над віршем Галини Джемули “Хом’як-футболіст” (до с. 47 підручника)
Спів солов’я (с. 51 підручника)
Українська народна небилиця “Танцювала риба з раком” (с. 54 підручника)
Урок 36 “Різні судження про одне й те саме” (до с. 52-53 підручника)
Урок 37 “Найнебиличніша небилиця” (до с. 54-55 підручника, Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 10–11)
Урок 38 “Вірш Наталі Забіли "Бабуся"” (до с. 56-57 підручника)
Урок 39 “Моя книжечка. Цікаві факти про мене” (до с. 58-59 підручника)
Урок 40 “Згадай перед канікулами” (до с. 60-61 підручника)
Пісня “Бабуся” (слова Наталі Забіли, музика Марії Бурмаки) (с. 57 підручника)
Відеокліп (мультфільм) “Бабуся” (с. 57 підручника)
Завдання онлайн
Шукаємо знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Класифікація слів — вивчення правописуПишемо правильно: знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшенняРозповідаємо про Сонце (до с. 38 підручника)
Відновлюємо розповідь і пригадуємо фактиВелика літера у власних назвах (до с. 39 підручника)
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилокКоли вживаємо апостроф? (до с. 47 підручника)
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок
Шукаємо знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Класифікація слів — вивчення правопису
Класифікація слів — вивчення правопису
Пишемо правильно: знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшення
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшення
Розповідаємо про Сонце (до с. 38 підручника)
Відновлюємо розповідь і пригадуємо факти
Відновлюємо розповідь і пригадуємо факти
Велика літера у власних назвах (до с. 39 підручника)
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилок
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилок
Коли вживаємо апостроф? (до с. 47 підручника)
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок
Корисні посилання
Шлях до перемоги (до с. 40 підручника)
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себеОбрані часом (до с. 40 підручника)
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир СлєпченкоНа гостині у пана Апострофа (до с. 47 підручника)
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти
Шлях до перемоги (до с. 40 підручника)
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себе
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себе
Обрані часом (до с. 40 підручника)
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир Слєпченко
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир Слєпченко
На гостині у пана Апострофа (до с. 47 підручника)
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти
Тема 1. Зміни (вересень)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника (Тема 1)
Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 1: с. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15)
Навчально-методичні матеріали до підручника
Урок 1 “Абетка” (до с. 4 підручника)
Демонстраційні картки із зображеннями персонажів підручника (до с. 4 підручника)
Демонстраційні картки з літерами абетки (до с. 4 підручника)
Роздаткові картки з літерами абетки (до с. 4 підручника)
Пісенька для вивчення абетки (с. 5 підручника)
Урок 2 “Наша бібліотека” (до с. 5 підручника)
Методичний коментар “Як зібрати класну бібліотеку” (до с. 5 підручника)
Зазирнемо у книжку (до с. 5 підручника)
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
Книжки та ілюстрації (до с. 5 підручника)
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
У гостях у казки (до с. 5 підручника)
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Урок 3 “Літери Г та Ґ” (до с. 7 підручника)
Урок 4 “Слоник-школярик” (до с. 8 підручника)
Презентація за віршем Юрія Бедрика “Слоник-школярик” (с. 8 підручника)
Урок 5 “Мій перший день у школі” (до с. 9 підручника)
Корисні посилання
Поставте наголос на місце! (до с. 18 підручника)
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
Ми — головні персонажі своїх книжок (до с. 30–31 підручника)
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори