Powered By Blogger

Українська мова

 

Тема 5. Цінності (січень). Матеріали та ідеї для навчання

  • Тиждень 17. Що насправді цінне?
    • Досліджуємо мовлення. Закріплюємо зміст понять “синонім”, “антонім”. Правила наголошування слів
    • Читаємо. Литовська народна казка “Три колоски”
    • Взаємодіємо усно. Фрази, які допоможуть ввічливо попросити поділитися
    • Досліджуємо медіа. Пошук інформації в інтернеті й складання пам’ятки “Що має бути у годівничці”
  • Тиждень 18. Цінуймо те, що маємо
    • Досліджуємо мовлення. Службові слова
    • Читаємо. Науково-популярна cтаття “Планета — наша цінність”. Уривок з твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”
    • Взаємодіємо усно. Модель поведінки, коли однокласники/однокласниці дражнять
    • Досліджуємо медіа. Перегляд пластилінового анімаційного фільму “Збережемо нашу планету разом!”
  • Тиждень 19. Зимуємо — не нудьгуємо
    • Досліджуємо мовлення. Звертання. Омоніми. Звукові схем слів
    • Читаємо. Вірші О. Лущевської, О. Мамчич. Казка К. Сад “Ідея на мільйоооооон”
    • Взаємодіємо усно. Звертання, вживання прийменників “за” та “по”. Обговорення ідей у групі
    • Досліджуємо медіа. Створення оголошення або коміксу
  • Опрацювання протягом місяця
    • Театралізуємо. Інсценування твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна…”
    • Взаємодіємо письмово. Створення для своєї книжки сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 5 “Цінності”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

ТИЖДЕНЬ 17 “Що насправді цінне?”

Урок 81 “Різні народи — різні казки”  (до с. 4–5 підручника)
Урок 82 “Шукаємо інформацію та діємо” (до с. 4-5 підручника)
Урок 83 “Вчимося просити”  (до с. 6–7 підручника)
Урок 84 “Хто насправді багатий?”  (до с. 8-9 підручника)
Урок 85 “Як бути ввічливим?”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 16-17)

ТИЖДЕНЬ 18 “Цінуймо те, що маємо”

Урок 86 “Планета — наша цінність”  (до с. 10–11 підручника)
Урок 87 “Плакат про рідну мову”  (до с. 10–11 підручника)
Урок 88 “Як не дати себе образити”  (до с. 12–13 підручника)
Урок 89 “Вистава про пінгвіна: підготовка”  (до с. 14–15 підручника)
Урок 90 “Вистава про пінгвіна: прем’єра”  (до с. 14–15 підручника)

ТИЖДЕНЬ 19 “Зимуємо — не нудьгуємо”

pdf
Конспекти уроків
Урок 91 “Іди, іди, снігу”  (до с. 16-17 підручника)
Урок 92 “Хижі лижі”  (до с. 18-19 підручника)
Урок 93 “Ідея на мільйоооооон”  (до с. 20–21 підручника)
pdf
Онлайн-завдання “Визнач послідовність”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”
Урок 94 “Моя книжка. Зимові спогади”  (до с. 22–23 підручника)
Урок 95 “Як та навіщо дякувати?”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 18–19 підручника)

Корисні посилання

pdf
Збережемо та примножимо багатства України (до с. 11 підручника)
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні теми
pdf
Казка про пінгвіна, який хотів літати (до с. 15 підручника)
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театру
pdf
Світ крізь чарівні віконця (до с. 16 підручника)
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання 

Тема 4. Спільнота (грудень). Матеріали та ідеї для навчання



ТИЖДЕНЬ 14 “Дружба — це диво”

ТИЖДЕНЬ 15 “Де раки зимують?

 “Хто не спить узимку”  (до с. 104-105 підручника)

 “Незвичайна розмова з крилатими висловами”  (до с. 106-107 підручника)
 “Легенда про Святого Миколая”  (до с.  108–109 підручника)
 “Твори про Миколая”  (проводиться у бібліотеці)
pdf
Пісня про Миколая  (с. 109 підручника)

ТИЖДЕНЬ 16 “З Новим роком та Різдвом!”

 “Тепле привітання”  (до с. 110-111 підручника)
 “Різдвяна пригода”  (до с. 112-113 підручника)
 “Заголовок важливий!”  (до с. 114-115 підручника)
 “Сторіночка про друга”  (до с. 116-117 підручника)
 “Пригадай і нічого не  забувай”  (до с. 118-119 підручника)

Корисні посилання

pdf
Світ крізь чарівні віконця (до с. 90-91 підручника)
Бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
pdf
Друзі (до с. 96-97 підручника)
Бесіда за чудернацькими скульптурами Ольги Рапай-Маркіш із незвичними персонажами
pdf
Слова навпаки (до с. 99 підручника)
Бесіда, яка ознайомлює дітей з антонімами та вчить помічати їх в усному мовленні й текстах, добирати пари “слів навпаки”. А ще кумедні вірші, оповідки та прислів’я, у яких заховалися антоніми
pdf
Святкова історія (до с. 108-109 підручника)
Комікс для дітей про те, що справжні добрі справи іноді бувають непомітними

Тема 3. Територія (Листопад)

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 3 “Територія”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №1  (Тема 3: с. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43)

Тема 3. Територія. Дистанійні уроки

Частини мови. Іменник

Тиждень 9. Твоя Україна
Правопис власних назв. Іменник, прикметник, дієслово

Тиждень 10. Твій рідний край
Змінювання іменників за числами

Тиждень 11. Мандри
Зв’язок іменника з прикметником?

Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту
Антоніми

Навчально-методичні матеріали до підручника

ТИЖДЕНЬ 9 “Моя Україна”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова


ТИЖДЕНЬ 10 “Твій рідний дім”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова

ТИЖДЕНЬ 11 “Мандри”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова

ТИЖДЕНЬ 12 “На безмежних просторах Всесвіту”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова

Корисні посилання

pdf
В іменах моя земля (до с. 63, 69 підручника)
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неї
pdf
Тематичний випуск “Моя Україна” (до с. 65 підручника)
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцем
pdf
Прислів’я вчить, як на світі жить (до с. 66 підручника)
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій
pdf
Наша унікальна планета (до с. 82 підручника)
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою

Тема 2. Факти і здогадки (Жовтень)

Електронна версія підручника

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №1  (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)

Навчально-методичні матеріали до підручника

ТИЖДЕНЬ 5 “Якби речі говорили”


pdf
Конспект уроку “Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо”  (до с. 35 підручника)
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі

ТИЖДЕНЬ 6 “Знайомтеся: зірка!”


ТИЖДЕНЬ 7 “Дошка оголошень”



pdf
Спів солов’я   (с. 51 підручника)

ТИЖДЕНЬ 8 “Правда чи ні?”


Урок 36 “Різні судження про одне й те саме”  (до с. 52-53 підручника)

Урок 37 “Найнебиличніша небилиця”  (до с. 54-55 підручника, Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с.  10–11)


Урок 38 “Вірш Наталі Забіли "Бабуся"”  (до с. 56-57 підручника)

Урок 39 “Моя книжечка. Цікаві факти про мене”  (до с. 58-59 підручника)

Урок 40 “Згадай перед канікулами”  (до с. 60-61 підручника)

Завдання онлайн

pdf
Шукаємо знак м’якшення   (до с. 33 підручника)
Класифікація слів — вивчення правопису
pdf
Пишемо правильно: знак м’якшення   (до с. 33 підручника)
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшення
pdf
Розповідаємо про Сонце   (до с. 38 підручника)
Відновлюємо розповідь і пригадуємо факти
pdf
Велика літера у власних назвах   (до с. 39 підручника)
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилок
pdf
Коли вживаємо апостроф?   (до с. 47 підручника)
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок

Корисні посилання

pdf
Шлях до перемоги (до с. 40 підручника)
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себе
pdf
Обрані часом (до с. 40 підручника)
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир Слєпченко
pdf
На гостині у пана Апострофа (до с. 47 підручника)
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти


Тема 1. Зміни (вересень)

Електронна версія підручника

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №1  (Тема 1: с. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15)

Навчально-методичні матеріали до підручника

pdf
Урок 1 “Абетка”  (до с. 4 підручника)
Урок 2 “Наша бібліотека”  (до с. 5 підручника)
pdf
Зазирнемо у книжку (до с. 5 підручника)
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
pdf
Книжки та ілюстрації (до с. 5 підручника)
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
pdf
У гостях у казки (до с. 5 підручника)
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Урок 3 “Літери Г та Ґ”  (до с. 7 підручника)
Урок 4 “Слоник-школярик”  (до с. 8 підручника)
Урок 5 “Мій перший день у школі”  (до с. 9 підручника)



pdf
pdf
pdf

Корисні посилання

pdf
Поставте наголос на місце! (до с. 18 підручника)
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
pdf
Наголошуймо слова правильно! (до с. 18 підручника)
Віршики для запам’ятовування наголосів
pdf
Ми — головні персонажі своїх книжок (до с. 30–31 підручника)
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори

  Школа – це не лише місце, де ми здобуваємо знання. Це ціла епоха, повна спогадів, уроків, незабутніх моментів.