Powered By Blogger

Українська мова

 

Тема 9. Все пов’язане з усім. Травень 2025рік

Тиждень 32
Події, що змінюють нас

Тиждень 33
Роби добро!

Тиждень 34
Твоє майбутнє у твоїх руках

Тиждень 35
Незабаром літо!

ТИЖДЕНЬ 32 "Події, що змінюють нас"

pdf
Теми уроків
Урок 156 “Таке різне сонце”  (с. 98–99 підручника)
Урок 157 “Як підтримати словом” (с. 100-101 підручника)
Урок 158 “Сонце ніжно обіймає землю”  (с. 100–101 підручника)
Урок 159 “Природа надихає”  (с. 102–103 підручника)
Урок 160 “Як знайти влучні слова”  (с. 102-103 підручника)

ТИЖДЕНЬ 33 “Роби добро!”

pdf
Теми уроків
Урок 161 “Хлопчик Помагай”  (с. 104–105 підручника)
Урок 162 “Скарб”  (с. 106–107 підручника)
Урок 163 “Наш театр. Ляльки з флаконів”  (с. 108–109 підручника)
Урок 164 “Наш театр. Сценки-жарти”  (с. 108–109 підручника)
Урок 165 “Як створити комікс?”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 32–33)

ТИЖДЕНЬ 34 “Твоє майбутнє у твоїх руках”

pdf
Теми уроків
Урок 166 “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик”  (с. 110–111 підручника)
Урок 167 “Хоч мале, та завзяте”  (с. 112–113 підручника)
Урок 168 “Канікули!”  (с. 114–115 підручника)
Урок 169 “Моя книжка. Плани на літо”  (с. 116–117 підручника)
Урок 170 “Згадай перед канікулами”  (с. 118–119 підручника)
Урок розвитку зв’язного мовлення “Ура! Канікули”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 34–35)

Корисні посилання

pdf
Червона шапочка на новий лад. Сценарій лялькової ековистави (до с. 108-109 підручника)
Лялькова ековистава — про те, як лісові мешканці вчили Червону Шапочку правил поводження у природі
pdf
Уроки маленьких казкарів (до с. 116-117 підручника)
Урок у чарівній школі, де кожен зможе спробувати стати письменником — навчиться придумувати незвичайних героїв, фантазувати про дивовижні перетворення і складати казки
pdf
День дружби (до с. 116-117 підручника)
Історія про те, як влаштувати веселе свято, на якому всім добре
pdf
Любе літечко панує — радує всіх і дивує (до с. 116-117 підручника)
Ніжна тепла літня історія-прогулянка, яка розповідає про ознаки та дива цієї духмяно-яскравої пори року, а також про літні смаколики

Тема 8. Рух і час (Квітень 2025 рік)

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 8 “Рух і час”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №2  (Тема 8: с. 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49)

Навчально-методичні матеріали до підручника

Тиждень 28. "Слова, що долають відстань"

pdf
Теми уроків
Урок 136 “Твори зі смішинкою”  (с. 74–75 підручника)
Урок 137 “Відкриваємо класну пошту” (с. 74-75 підручника)
Урок 138 “Чим електронна пошта від звичайної відрізняється?”  (с. 76–77 підручника)
Урок 139 “Створюємо інструкцію”  (с. 76–77 підручника)
Урок 140 “Голубина пошта”  (с. 78-79 підручника)

ТИЖДЕНЬ 29 “З Великоднем!”

pdf
Теми уроків
Урок 141 “Збираємося на пікнік”  (с. 80–81 підручника)
Урок 142 “Ігри-гаївки”  (с. 80–81 підручника)
Урок 143 “На пікніку”  (с. 82–83 підручника)
Урок 144 “Римейк казки «Колобок»”  (с. 84–85 підручника)
Урок 145 “Обережно: однакові слова!”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 28–29)

ТИЖДЕНЬ 30 “Подорож у часі”

pdf
Теми уроків
Урок 146 “Слова-бур’яни”  (с. 86–87 підручника)
Урок 147 “Пригода з динозаврами”  (с. 88–89 підручника)
Урок 148 “Читаємо про динозаврів” (проводиться у бібліотеці)
Урок 149 “Передбачаємо майбутні пригоди”  (с. 90–91 підручника)
Урок 150 “Ілюструємо аудіокнигу”  (с. 90–91 підручника)

ТИЖДЕНЬ 31 “Стежки-доріжки”

pdf
Теми уроків
Урок 151 “Мандрівні віршики”  (с. 92–93 підручника)
Урок 152 “Шукаємо синоніми у віршах”  (с. 92–93 підручника)
Урок 153 “Світ у серці”  (с. 94–95 підручника)
Урок 154 “Моя книжка. Спогади про другий клас”  (с. 96–97 підручника)
Урок 155 “Як розповідати про мандрівки?”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 30–31)

Корисні посилання

pdf
Весна іде, свята веде (до с. 80 підручника)
Вірш української авторки Марії Хоросницької про дуже весняну великодню традицію та цікаві завдання з наліпками
pdf
Презентація “Мандрівка в еру динозаврів” (до с. 88-89 підручника)
Е-версія сюжетної картини — машини часу
pdf
Мандрівка в еру динозаврів (до с. 88-89 підручника)
Сюжетна картина — машина часу, яка миттєво перенесе в епоху динозаврів. Знайомимося з динозаврами, рослинами, які їх оточували, шукаємо минуле в сьогоденні

Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття. (Березень 2025 рік)

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 7 “Ідеї — винаходи — відкриття”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

Тиждень 24. "Новий погляд на звичні речі"

pdf
Теми уроків
Урок 116 “Увага: небезпека!”  (с. 48–49 підручника)
Урок 117 “Чи завжди винахідництво і небезпека поряд?” (с. 48-49 підручника)
Урок 118 “Фантазійна гра”  (с. 50–51 підручника)
Урок 119 “Твори про дітей”  (проводиться у бібліотеці)
Урок 120 “ЕКОвинаходи”  (с. 52-53 підручника)

ТИЖДЕНЬ 25 “Кмітливість рятує!”

pdf
Теми уроків
Урок 121 “Слова-помічники — прикметники”  (с. 54–55 підручника)
Урок 122 “Різні речення — різні інтонації”  (с. 56–57 підручника)
Урок 123 “Ґруффало на сцені: репетиція”  (с. 58–59 підручника)
Урок 124 “Ґруффало на сцені: прем’єра”  (с. 58–59 підручника)
Урок 125 “Як стати письменницею чи письменником”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 24–25)

ТИЖДЕНЬ 26 “Винаходи і винахідники”

pdf
Теми уроків
Урок 126 “Чи народжуються винахідниками?”  (с. 60–61 підручника)
Урок 127 “У пошуках інформації: досліджуємо джерела”  (с. 60–61 підручника)
Урок 128 “Предмети, що приховують вогонь”  (с. 62–63 підручника)
Урок 129 “Презентуємо винаходи”  (с. 62–63 підручника)
Урок 130 “Темний бік Всесвіту”  (с. 64–65 підручника)

ТИЖДЕНЬ 27 “Весна прийшла!”

pdf
Теми уроків
Урок 131 “Секретна інформація”  (с. 66–67 підручника)
Урок 132 “Як записати розмову”  (с. 68–69 підручника)
Урок 133 “Ми — письменники-фантасти”  (с. 70–71 підручника)
Урок 134 “Пригадуємо перед канікулами”  (с. 72–73 підручника)
Урок 135 “Як відчути себе винахідником чи винахідницею”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 26–27)

Корисні посилання

pdf
Мрій-і-Дій (до с. 51 підручника)
Сюжетна картина та бесіда за нею, у якій Джмелик із друзями запрошують у незвичайну лабораторію, де винахідники можуть втілити свої найсміливіші задуми. Тут кожен може щось винайти!
pdf
Презентація “Мрій-і-Дій” (до с. 51 підручника)
pdf
Пригоди в лабораторії (до с. 53 підручника)
Розповідь зі словами-картинками про пригоду уві сні винахідника-початківця
pdf
Винаходи українців, що змінюють майбутнє (до с. 53 підручника)
Винаходи українських учених та інженерів світового рівня, які допомагають розв’язувати складні проблеми у несподіваний спосіб
pdf
Випадкові відкриття (до с. 65 підручника)
Короткі історії про винаходи, які з’явилися випадково і вже давно стали звичними для нас речами

Українська мова

Читання

Тема 6. Хочу — можу — треба. (Лютий 2025 рік). Матеріали та ідеї для навчання

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 6 “Хочу — можу — треба”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №2  (Тема 6: с. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24)

Матеріали до підручника

ТИЖДЕНЬ 20 “Мої бажання та обов’язки”

ТИЖДЕНЬ 21 “Як впливає реклама”

Урок 101 “Оголошення чи реклама?”  (до с. 30–31 підручника)
Урок 102 “Соціальна реклама”  (до с. 32–33 підручника)
Урок 103 “Мультфільм у коробці: створення”  (до с. 34–35 підручника)
Урок 104 “Мультфільм у коробці: прем’єра”  (до с. 34–35 підручника)
Урок 105 “Як народжується зимова казка”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 20–21)

ТИЖДЕНЬ 22 “Бажання та дії”

Урок 106 “Що хочу — те й роблю!”  (до с. 36-37 підручника)
Урок 107 “Важлива літера”  (до с. 38-39 підручника)
Урок 108 “З чого складається слово?”  (до с. 40–41 підручника)
Урок 109 “Історія про слово та його літери”  (до с. 40–41 підручника)
Урок 110 “Читання авторських казок”  (проводиться у бібліотеці)

ТИЖДЕНЬ 23 “У світі художніх образів, або Таємниці поезії”

pdf
Конспекти уроків
Урок 111 “Вірші без рим — верлібри”  (до с. 42-43 підручника)
Урок 112 “Як слова створюють образи”  (до с. 42-43 підручника)
Урок 113 “Мінівіршики”  (до с. 44–45 підручника)
Урок 114 “Я — поет”  (до с. 46–47 підручника)
Урок 115 “Як сприймати та створювати рекламу”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 22–23 підручника)

Корисні посилання

pdf
Як усе встигати? (до с. 28-29 підручника)
Вчимося планувати час, боротися з його поглиначами і головне — виконувати все заплановане
pdf
Рекламна пауза (до с. 30-31 підручника)
Дослідження Джмелика та його друзів: сила реклами; навіщо вона потрібна; як варто рекламувати товари
pdf
Вірші, що навіяла зима (до с. 42-43 підручника)
Зимові вірші сучасних українських поетів — снігова закличка, вірш-малятко, незвичайні вірші (верлібри), цикл віршів про ангелів. Бесіди до них і словесні ігри “під ялинку”


Тема 5. Цінності (січень). Матеріали та ідеї для навчання

  • Тиждень 17. Що насправді цінне?
    • Досліджуємо мовлення. Закріплюємо зміст понять “синонім”, “антонім”. Правила наголошування слів
    • Читаємо. Литовська народна казка “Три колоски”
    • Взаємодіємо усно. Фрази, які допоможуть ввічливо попросити поділитися
    • Досліджуємо медіа. Пошук інформації в інтернеті й складання пам’ятки “Що має бути у годівничці”
  • Тиждень 18. Цінуймо те, що маємо
    • Досліджуємо мовлення. Службові слова
    • Читаємо. Науково-популярна cтаття “Планета — наша цінність”. Уривок з твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”
    • Взаємодіємо усно. Модель поведінки, коли однокласники/однокласниці дражнять
    • Досліджуємо медіа. Перегляд пластилінового анімаційного фільму “Збережемо нашу планету разом!”
  • Тиждень 19. Зимуємо — не нудьгуємо
    • Досліджуємо мовлення. Звертання. Омоніми. Звукові схем слів
    • Читаємо. Вірші О. Лущевської, О. Мамчич. Казка К. Сад “Ідея на мільйоооооон”
    • Взаємодіємо усно. Звертання, вживання прийменників “за” та “по”. Обговорення ідей у групі
    • Досліджуємо медіа. Створення оголошення або коміксу
  • Опрацювання протягом місяця
    • Театралізуємо. Інсценування твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна…”
    • Взаємодіємо письмово. Створення для своєї книжки сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 5 “Цінності”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

ТИЖДЕНЬ 17 “Що насправді цінне?”

Урок 81 “Різні народи — різні казки”  (до с. 4–5 підручника)
Урок 82 “Шукаємо інформацію та діємо” (до с. 4-5 підручника)
Урок 83 “Вчимося просити”  (до с. 6–7 підручника)
Урок 84 “Хто насправді багатий?”  (до с. 8-9 підручника)
Урок 85 “Як бути ввічливим?”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 16-17)

ТИЖДЕНЬ 18 “Цінуймо те, що маємо”

Урок 86 “Планета — наша цінність”  (до с. 10–11 підручника)
Урок 87 “Плакат про рідну мову”  (до с. 10–11 підручника)
Урок 88 “Як не дати себе образити”  (до с. 12–13 підручника)
Урок 89 “Вистава про пінгвіна: підготовка”  (до с. 14–15 підручника)
Урок 90 “Вистава про пінгвіна: прем’єра”  (до с. 14–15 підручника)

ТИЖДЕНЬ 19 “Зимуємо — не нудьгуємо”

pdf
Конспекти уроків
Урок 91 “Іди, іди, снігу”  (до с. 16-17 підручника)
Урок 92 “Хижі лижі”  (до с. 18-19 підручника)
Урок 93 “Ідея на мільйоооооон”  (до с. 20–21 підручника)
pdf
Онлайн-завдання “Визнач послідовність”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”
Урок 94 “Моя книжка. Зимові спогади”  (до с. 22–23 підручника)
Урок 95 “Як та навіщо дякувати?”  (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 18–19 підручника)

Корисні посилання

pdf
Збережемо та примножимо багатства України (до с. 11 підручника)
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні теми
pdf
Казка про пінгвіна, який хотів літати (до с. 15 підручника)
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театру
pdf
Світ крізь чарівні віконця (до с. 16 підручника)
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання 

Тема 4. Спільнота (грудень). Матеріали та ідеї для навчання



ТИЖДЕНЬ 14 “Дружба — це диво”

ТИЖДЕНЬ 15 “Де раки зимують?

 “Хто не спить узимку”  (до с. 104-105 підручника)

 “Незвичайна розмова з крилатими висловами”  (до с. 106-107 підручника)
 “Легенда про Святого Миколая”  (до с.  108–109 підручника)
 “Твори про Миколая”  (проводиться у бібліотеці)
pdf
Пісня про Миколая  (с. 109 підручника)

ТИЖДЕНЬ 16 “З Новим роком та Різдвом!”

 “Тепле привітання”  (до с. 110-111 підручника)
 “Різдвяна пригода”  (до с. 112-113 підручника)
 “Заголовок важливий!”  (до с. 114-115 підручника)
 “Сторіночка про друга”  (до с. 116-117 підручника)
 “Пригадай і нічого не  забувай”  (до с. 118-119 підручника)

Корисні посилання

pdf
Світ крізь чарівні віконця (до с. 90-91 підручника)
Бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
pdf
Друзі (до с. 96-97 підручника)
Бесіда за чудернацькими скульптурами Ольги Рапай-Маркіш із незвичними персонажами
pdf
Слова навпаки (до с. 99 підручника)
Бесіда, яка ознайомлює дітей з антонімами та вчить помічати їх в усному мовленні й текстах, добирати пари “слів навпаки”. А ще кумедні вірші, оповідки та прислів’я, у яких заховалися антоніми
pdf
Святкова історія (до с. 108-109 підручника)
Комікс для дітей про те, що справжні добрі справи іноді бувають непомітними

Тема 3. Територія (Листопад)

Електронна версія підручника

pdf
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 3 “Територія”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку pdf на полях е-підручника та клікайте

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №1  (Тема 3: с. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43)

Тема 3. Територія. Дистанійні уроки

Частини мови. Іменник

Тиждень 9. Твоя Україна
Правопис власних назв. Іменник, прикметник, дієслово

Тиждень 10. Твій рідний край
Змінювання іменників за числами

Тиждень 11. Мандри
Зв’язок іменника з прикметником?

Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту
Антоніми

Навчально-методичні матеріали до підручника

ТИЖДЕНЬ 9 “Моя Україна”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова


ТИЖДЕНЬ 10 “Твій рідний дім”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова

ТИЖДЕНЬ 11 “Мандри”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова

ТИЖДЕНЬ 12 “На безмежних просторах Всесвіту”

pdf
Матеріали тижня. Українська мова

Корисні посилання

pdf
В іменах моя земля (до с. 63, 69 підручника)
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неї
pdf
Тематичний випуск “Моя Україна” (до с. 65 підручника)
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцем
pdf
Прислів’я вчить, як на світі жить (до с. 66 підручника)
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій
pdf
Наша унікальна планета (до с. 82 підручника)
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою

Тема 2. Факти і здогадки (Жовтень)

Електронна версія підручника

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №1  (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)

Навчально-методичні матеріали до підручника

ТИЖДЕНЬ 5 “Якби речі говорили”


pdf
Конспект уроку “Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо”  (до с. 35 підручника)
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі

ТИЖДЕНЬ 6 “Знайомтеся: зірка!”


ТИЖДЕНЬ 7 “Дошка оголошень”



pdf
Спів солов’я   (с. 51 підручника)

ТИЖДЕНЬ 8 “Правда чи ні?”


Урок 36 “Різні судження про одне й те саме”  (до с. 52-53 підручника)

Урок 37 “Найнебиличніша небилиця”  (до с. 54-55 підручника, Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с.  10–11)


Урок 38 “Вірш Наталі Забіли "Бабуся"”  (до с. 56-57 підручника)

Урок 39 “Моя книжечка. Цікаві факти про мене”  (до с. 58-59 підручника)

Урок 40 “Згадай перед канікулами”  (до с. 60-61 підручника)

Завдання онлайн

pdf
Шукаємо знак м’якшення   (до с. 33 підручника)
Класифікація слів — вивчення правопису
pdf
Пишемо правильно: знак м’якшення   (до с. 33 підручника)
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшення
pdf
Розповідаємо про Сонце   (до с. 38 підручника)
Відновлюємо розповідь і пригадуємо факти
pdf
Велика літера у власних назвах   (до с. 39 підручника)
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилок
pdf
Коли вживаємо апостроф?   (до с. 47 підручника)
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок

Корисні посилання

pdf
Шлях до перемоги (до с. 40 підручника)
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себе
pdf
Обрані часом (до с. 40 підручника)
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир Слєпченко
pdf
На гостині у пана Апострофа (до с. 47 підручника)
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти


Тема 1. Зміни (вересень)

Електронна версія підручника

Робочий зошит учня

pdf
Сторінки Тренажера з правопису №1  (Тема 1: с. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15)

Навчально-методичні матеріали до підручника

pdf
Урок 1 “Абетка”  (до с. 4 підручника)
Урок 2 “Наша бібліотека”  (до с. 5 підручника)
pdf
Зазирнемо у книжку (до с. 5 підручника)
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
pdf
Книжки та ілюстрації (до с. 5 підручника)
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
pdf
У гостях у казки (до с. 5 підручника)
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Урок 3 “Літери Г та Ґ”  (до с. 7 підручника)
Урок 4 “Слоник-школярик”  (до с. 8 підручника)
Урок 5 “Мій перший день у школі”  (до с. 9 підручника)



pdf
pdf
pdf

Корисні посилання

pdf
Поставте наголос на місце! (до с. 18 підручника)
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
pdf
Наголошуймо слова правильно! (до с. 18 підручника)
Віршики для запам’ятовування наголосів
pdf
Ми — головні персонажі своїх книжок (до с. 30–31 підручника)
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори

  Школа – це не лише місце, де ми здобуваємо знання. Це ціла епоха, повна спогадів, уроків, незабутніх моментів.