Тема 9. Все пов’язане з усім. Травень 2025рік
Урок 157 “Як підтримати словом” (с. 100-101 підручника)Урок 158 “Сонце ніжно обіймає землю” (с. 100–101 підручника)Урок 159 “Природа надихає” (с. 102–103 підручника)Урок 160 “Як знайти влучні слова” (с. 102-103 підручника)
Теми уроківУрок 161 “Хлопчик Помагай” (с. 104–105 підручника)Урок 162 “Скарб” (с. 106–107 підручника)Урок 163 “Наш театр. Ляльки з флаконів” (с. 108–109 підручника)Урок 164 “Наш театр. Сценки-жарти” (с. 108–109 підручника)Урок 165 “Як створити комікс?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 32–33)
Теми уроківУрок 166 “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик” (с. 110–111 підручника)Урок 167 “Хоч мале, та завзяте” (с. 112–113 підручника)Урок 168 “Канікули!” (с. 114–115 підручника)Урок 169 “Моя книжка. Плани на літо” (с. 116–117 підручника)Урок 170 “Згадай перед канікулами” (с. 118–119 підручника)Урок розвитку зв’язного мовлення “Ура! Канікули” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 34–35)
Урок 157 “Як підтримати словом” (с. 100-101 підручника)
Урок 158 “Сонце ніжно обіймає землю” (с. 100–101 підручника)
Урок 159 “Природа надихає” (с. 102–103 підручника)
Урок 160 “Як знайти влучні слова” (с. 102-103 підручника)

Теми уроків
Урок 161 “Хлопчик Помагай” (с. 104–105 підручника)
Урок 162 “Скарб” (с. 106–107 підручника)
Урок 163 “Наш театр. Ляльки з флаконів” (с. 108–109 підручника)
Урок 164 “Наш театр. Сценки-жарти” (с. 108–109 підручника)
Урок 165 “Як створити комікс?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 32–33)


Теми уроків
Урок 166 “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик” (с. 110–111 підручника)
Урок 167 “Хоч мале, та завзяте” (с. 112–113 підручника)
Урок 168 “Канікули!” (с. 114–115 підручника)
Урок 169 “Моя книжка. Плани на літо” (с. 116–117 підручника)
Урок 170 “Згадай перед канікулами” (с. 118–119 підручника)
Урок розвитку зв’язного мовлення “Ура! Канікули” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 34–35)
Корисні посилання
Червона шапочка на новий лад. Сценарій лялькової ековистави (до с. 108-109 підручника)
Лялькова ековистава — про те, як лісові мешканці вчили Червону Шапочку правил поводження у природіУроки маленьких казкарів (до с. 116-117 підручника)
Урок у чарівній школі, де кожен зможе спробувати стати письменником — навчиться придумувати незвичайних героїв, фантазувати про дивовижні перетворення і складати казкиДень дружби (до с. 116-117 підручника)
Історія про те, як влаштувати веселе свято, на якому всім добреЛюбе літечко панує — радує всіх і дивує (до с. 116-117 підручника)
Ніжна тепла літня історія-прогулянка, яка розповідає про ознаки та дива цієї духмяно-яскравої пори року, а також про літні смаколики
Червона шапочка на новий лад. Сценарій лялькової ековистави (до с. 108-109 підручника)
Лялькова ековистава — про те, як лісові мешканці вчили Червону Шапочку правил поводження у природі
Лялькова ековистава — про те, як лісові мешканці вчили Червону Шапочку правил поводження у природі
Уроки маленьких казкарів (до с. 116-117 підручника)
Урок у чарівній школі, де кожен зможе спробувати стати письменником — навчиться придумувати незвичайних героїв, фантазувати про дивовижні перетворення і складати казки
Урок у чарівній школі, де кожен зможе спробувати стати письменником — навчиться придумувати незвичайних героїв, фантазувати про дивовижні перетворення і складати казки
День дружби (до с. 116-117 підручника)
Історія про те, як влаштувати веселе свято, на якому всім добре
Історія про те, як влаштувати веселе свято, на якому всім добре
Любе літечко панує — радує всіх і дивує (до с. 116-117 підручника)
Ніжна тепла літня історія-прогулянка, яка розповідає про ознаки та дива цієї духмяно-яскравої пори року, а також про літні смаколики
Ніжна тепла літня історія-прогулянка, яка розповідає про ознаки та дива цієї духмяно-яскравої пори року, а також про літні смаколики
Тема 8. Рух і час (Квітень 2025 рік)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”Тема 8 “Рух і час”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 8 “Рух і час”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку

Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №2 (Тема 8: с. 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49)
Сторінки Тренажера з правопису №2 (Тема 8: с. 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49)
Навчально-методичні матеріали до підручника
Теми уроківУрок 136 “Твори зі смішинкою” (с. 74–75 підручника)Урок 137 “Відкриваємо класну пошту” (с. 74-75 підручника)Урок 138 “Чим електронна пошта від звичайної відрізняється?” (с. 76–77 підручника)Урок 139 “Створюємо інструкцію” (с. 76–77 підручника)Урок 140 “Голубина пошта” (с. 78-79 підручника)
Теми уроківУрок 141 “Збираємося на пікнік” (с. 80–81 підручника)Урок 142 “Ігри-гаївки” (с. 80–81 підручника)Урок 143 “На пікніку” (с. 82–83 підручника)Урок 144 “Римейк казки «Колобок»” (с. 84–85 підручника)Урок 145 “Обережно: однакові слова!” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 28–29)
Теми уроківУрок 146 “Слова-бур’яни” (с. 86–87 підручника)Урок 147 “Пригода з динозаврами” (с. 88–89 підручника)Урок 148 “Читаємо про динозаврів” (проводиться у бібліотеці)Урок 149 “Передбачаємо майбутні пригоди” (с. 90–91 підручника)Урок 150 “Ілюструємо аудіокнигу” (с. 90–91 підручника)
Теми уроківУрок 151 “Мандрівні віршики” (с. 92–93 підручника)Урок 152 “Шукаємо синоніми у віршах” (с. 92–93 підручника)Урок 153 “Світ у серці” (с. 94–95 підручника)Урок 154 “Моя книжка. Спогади про другий клас” (с. 96–97 підручника)Урок 155 “Як розповідати про мандрівки?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 30–31)

Теми уроків
Урок 136 “Твори зі смішинкою” (с. 74–75 підручника)
Урок 137 “Відкриваємо класну пошту” (с. 74-75 підручника)
Урок 138 “Чим електронна пошта від звичайної відрізняється?” (с. 76–77 підручника)
Урок 139 “Створюємо інструкцію” (с. 76–77 підручника)
Урок 140 “Голубина пошта” (с. 78-79 підручника)

Теми уроків
Урок 141 “Збираємося на пікнік” (с. 80–81 підручника)
Урок 142 “Ігри-гаївки” (с. 80–81 підручника)
Урок 143 “На пікніку” (с. 82–83 підручника)
Урок 144 “Римейк казки «Колобок»” (с. 84–85 підручника)
Урок 145 “Обережно: однакові слова!” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 28–29)


Теми уроків
Урок 146 “Слова-бур’яни” (с. 86–87 підручника)
Урок 147 “Пригода з динозаврами” (с. 88–89 підручника)
Урок 148 “Читаємо про динозаврів” (проводиться у бібліотеці)
Урок 149 “Передбачаємо майбутні пригоди” (с. 90–91 підручника)
Урок 150 “Ілюструємо аудіокнигу” (с. 90–91 підручника)

Теми уроків
Урок 151 “Мандрівні віршики” (с. 92–93 підручника)
Урок 152 “Шукаємо синоніми у віршах” (с. 92–93 підручника)
Урок 153 “Світ у серці” (с. 94–95 підручника)
Урок 154 “Моя книжка. Спогади про другий клас” (с. 96–97 підручника)
Урок 155 “Як розповідати про мандрівки?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 30–31)

Корисні посилання
Весна іде, свята веде (до с. 80 підручника)
Вірш української авторки Марії Хоросницької про дуже весняну великодню традицію та цікаві завдання з наліпкамиПрезентація “Мандрівка в еру динозаврів” (до с. 88-89 підручника)
Е-версія сюжетної картини — машини часуМандрівка в еру динозаврів (до с. 88-89 підручника)
Сюжетна картина — машина часу, яка миттєво перенесе в епоху динозаврів. Знайомимося з динозаврами, рослинами, які їх оточували, шукаємо минуле в сьогоденні
Весна іде, свята веде (до с. 80 підручника)
Вірш української авторки Марії Хоросницької про дуже весняну великодню традицію та цікаві завдання з наліпками
Вірш української авторки Марії Хоросницької про дуже весняну великодню традицію та цікаві завдання з наліпками
Презентація “Мандрівка в еру динозаврів” (до с. 88-89 підручника)
Е-версія сюжетної картини — машини часу
Е-версія сюжетної картини — машини часу
Мандрівка в еру динозаврів (до с. 88-89 підручника)
Сюжетна картина — машина часу, яка миттєво перенесе в епоху динозаврів. Знайомимося з динозаврами, рослинами, які їх оточували, шукаємо минуле в сьогоденні
Сюжетна картина — машина часу, яка миттєво перенесе в епоху динозаврів. Знайомимося з динозаврами, рослинами, які їх оточували, шукаємо минуле в сьогоденні
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 7 “Ідеї — винаходи — відкриття”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку


Теми уроків
Урок 116 “Увага: небезпека!” (с. 48–49 підручника)Урок 117 “Чи завжди винахідництво і небезпека поряд?” (с. 48-49 підручника)Урок 118 “Фантазійна гра” (с. 50–51 підручника)Урок 119 “Твори про дітей” (проводиться у бібліотеці)Урок 120 “ЕКОвинаходи” (с. 52-53 підручника)
Теми уроків
Урок 121 “Слова-помічники — прикметники” (с. 54–55 підручника)Урок 122 “Різні речення — різні інтонації” (с. 56–57 підручника)Урок 123 “Ґруффало на сцені: репетиція” (с. 58–59 підручника)Урок 124 “Ґруффало на сцені: прем’єра” (с. 58–59 підручника)Урок 125 “Як стати письменницею чи письменником” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 24–25)
Теми уроківУрок 126 “Чи народжуються винахідниками?” (с. 60–61 підручника)Урок 127 “У пошуках інформації: досліджуємо джерела” (с. 60–61 підручника)Урок 128 “Предмети, що приховують вогонь” (с. 62–63 підручника)Урок 129 “Презентуємо винаходи” (с. 62–63 підручника)Урок 130 “Темний бік Всесвіту” (с. 64–65 підручника)
Теми уроківУрок 131 “Секретна інформація” (с. 66–67 підручника)Урок 132 “Як записати розмову” (с. 68–69 підручника)Урок 133 “Ми — письменники-фантасти” (с. 70–71 підручника)Урок 134 “Пригадуємо перед канікулами” (с. 72–73 підручника)Урок 135 “Як відчути себе винахідником чи винахідницею” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 26–27)

Теми уроків

Урок 116 “Увага: небезпека!” (с. 48–49 підручника)
Урок 117 “Чи завжди винахідництво і небезпека поряд?” (с. 48-49 підручника)
Урок 118 “Фантазійна гра” (с. 50–51 підручника)
Урок 119 “Твори про дітей” (проводиться у бібліотеці)
Урок 120 “ЕКОвинаходи” (с. 52-53 підручника)

Теми уроків

Урок 121 “Слова-помічники — прикметники” (с. 54–55 підручника)
Урок 122 “Різні речення — різні інтонації” (с. 56–57 підручника)
Урок 123 “Ґруффало на сцені: репетиція” (с. 58–59 підручника)
Урок 124 “Ґруффало на сцені: прем’єра” (с. 58–59 підручника)
Урок 125 “Як стати письменницею чи письменником” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 24–25)


Теми уроків
Урок 126 “Чи народжуються винахідниками?” (с. 60–61 підручника)
Урок 127 “У пошуках інформації: досліджуємо джерела” (с. 60–61 підручника)
Урок 128 “Предмети, що приховують вогонь” (с. 62–63 підручника)
Урок 129 “Презентуємо винаходи” (с. 62–63 підручника)
Урок 130 “Темний бік Всесвіту” (с. 64–65 підручника)

Теми уроків
Урок 131 “Секретна інформація” (с. 66–67 підручника)
Урок 132 “Як записати розмову” (с. 68–69 підручника)
Урок 133 “Ми — письменники-фантасти” (с. 70–71 підручника)
Урок 134 “Пригадуємо перед канікулами” (с. 72–73 підручника)
Урок 135 “Як відчути себе винахідником чи винахідницею” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 26–27)
Корисні посилання
Мрій-і-Дій (до с. 51 підручника)
Сюжетна картина та бесіда за нею, у якій Джмелик із друзями запрошують у незвичайну лабораторію, де винахідники можуть втілити свої найсміливіші задуми. Тут кожен може щось винайти!Пригоди в лабораторії (до с. 53 підручника)
Розповідь зі словами-картинками про пригоду уві сні винахідника-початківцяВинаходи українців, що змінюють майбутнє (до с. 53 підручника)
Винаходи українських учених та інженерів світового рівня, які допомагають розв’язувати складні проблеми у несподіваний спосібВипадкові відкриття (до с. 65 підручника)
Короткі історії про винаходи, які з’явилися випадково і вже давно стали звичними для нас речами
Мрій-і-Дій (до с. 51 підручника)
Сюжетна картина та бесіда за нею, у якій Джмелик із друзями запрошують у незвичайну лабораторію, де винахідники можуть втілити свої найсміливіші задуми. Тут кожен може щось винайти!
Сюжетна картина та бесіда за нею, у якій Джмелик із друзями запрошують у незвичайну лабораторію, де винахідники можуть втілити свої найсміливіші задуми. Тут кожен може щось винайти!
Пригоди в лабораторії (до с. 53 підручника)
Розповідь зі словами-картинками про пригоду уві сні винахідника-початківця
Розповідь зі словами-картинками про пригоду уві сні винахідника-початківця
Винаходи українців, що змінюють майбутнє (до с. 53 підручника)
Винаходи українських учених та інженерів світового рівня, які допомагають розв’язувати складні проблеми у несподіваний спосіб
Винаходи українських учених та інженерів світового рівня, які допомагають розв’язувати складні проблеми у несподіваний спосіб
Випадкові відкриття (до с. 65 підручника)
Короткі історії про винаходи, які з’явилися випадково і вже давно стали звичними для нас речами
Короткі історії про винаходи, які з’явилися випадково і вже давно стали звичними для нас речами
Тема 6. Хочу — можу — треба. (Лютий 2025 рік). Матеріали та ідеї для навчання
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”Тема 6 “Хочу — можу — треба”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 6 “Хочу — можу — треба”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку

Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №2 (Тема 6: с. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24)
Сторінки Тренажера з правопису №2 (Тема 6: с. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24)
Матеріали до підручника
Урок 96 “Список цікавих справ” (до с. 24–25 підручника)Урок 97 “Говоримо коротко і влучно” (до с. 24-25 підручника)Урок 98 “Магічна сила наших бажань” (до с. 26–27 підручника)Урок 99 “Щоденники бувають не лише у школі” (до с. 28-29 підручника)Урок 100 “Плануємо власні справи” (до с. 28-29 підручника)Урок 101 “Оголошення чи реклама?” (до с. 30–31 підручника)Урок 102 “Соціальна реклама” (до с. 32–33 підручника)Урок 103 “Мультфільм у коробці: створення” (до с. 34–35 підручника)Урок 104 “Мультфільм у коробці: прем’єра” (до с. 34–35 підручника)Урок 105 “Як народжується зимова казка” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 20–21)
Урок 106 “Що хочу — те й роблю!” (до с. 36-37 підручника)Урок 107 “Важлива літера” (до с. 38-39 підручника)Урок 108 “З чого складається слово?” (до с. 40–41 підручника)Урок 109 “Історія про слово та його літери” (до с. 40–41 підручника)Урок 110 “Читання авторських казок” (проводиться у бібліотеці)
Конспекти уроківУрок 111 “Вірші без рим — верлібри” (до с. 42-43 підручника)Урок 112 “Як слова створюють образи” (до с. 42-43 підручника)Урок 113 “Мінівіршики” (до с. 44–45 підручника)Урок 114 “Я — поет” (до с. 46–47 підручника)Урок 115 “Як сприймати та створювати рекламу” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 22–23 підручника)
Урок 96 “Список цікавих справ” (до с. 24–25 підручника)
Урок 97 “Говоримо коротко і влучно” (до с. 24-25 підручника)
Урок 98 “Магічна сила наших бажань” (до с. 26–27 підручника)
Урок 99 “Щоденники бувають не лише у школі” (до с. 28-29 підручника)
Урок 100 “Плануємо власні справи” (до с. 28-29 підручника)
Урок 101 “Оголошення чи реклама?” (до с. 30–31 підручника)
Урок 102 “Соціальна реклама” (до с. 32–33 підручника)
Урок 103 “Мультфільм у коробці: створення” (до с. 34–35 підручника)
Урок 104 “Мультфільм у коробці: прем’єра” (до с. 34–35 підручника)
Урок 105 “Як народжується зимова казка” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 20–21)

Урок 106 “Що хочу — те й роблю!” (до с. 36-37 підручника)
Урок 107 “Важлива літера” (до с. 38-39 підручника)
Урок 108 “З чого складається слово?” (до с. 40–41 підручника)
Урок 109 “Історія про слово та його літери” (до с. 40–41 підручника)
Урок 110 “Читання авторських казок” (проводиться у бібліотеці)

Конспекти уроків
Урок 111 “Вірші без рим — верлібри” (до с. 42-43 підручника)
Урок 112 “Як слова створюють образи” (до с. 42-43 підручника)
Урок 113 “Мінівіршики” (до с. 44–45 підручника)
Урок 114 “Я — поет” (до с. 46–47 підручника)
Урок 115 “Як сприймати та створювати рекламу” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 22–23 підручника)
Корисні посилання
Як усе встигати? (до с. 28-29 підручника)
Вчимося планувати час, боротися з його поглиначами і головне — виконувати все запланованеРекламна пауза (до с. 30-31 підручника)
Дослідження Джмелика та його друзів: сила реклами; навіщо вона потрібна; як варто рекламувати товариВірші, що навіяла зима (до с. 42-43 підручника)
Зимові вірші сучасних українських поетів — снігова закличка, вірш-малятко, незвичайні вірші (верлібри), цикл віршів про ангелів. Бесіди до них і словесні ігри “під ялинку”
Як усе встигати? (до с. 28-29 підручника)
Вчимося планувати час, боротися з його поглиначами і головне — виконувати все заплановане
Вчимося планувати час, боротися з його поглиначами і головне — виконувати все заплановане
Рекламна пауза (до с. 30-31 підручника)
Дослідження Джмелика та його друзів: сила реклами; навіщо вона потрібна; як варто рекламувати товари
Дослідження Джмелика та його друзів: сила реклами; навіщо вона потрібна; як варто рекламувати товари
Вірші, що навіяла зима (до с. 42-43 підручника)
Зимові вірші сучасних українських поетів — снігова закличка, вірш-малятко, незвичайні вірші (верлібри), цикл віршів про ангелів. Бесіди до них і словесні ігри “під ялинку”
Зимові вірші сучасних українських поетів — снігова закличка, вірш-малятко, незвичайні вірші (верлібри), цикл віршів про ангелів. Бесіди до них і словесні ігри “під ялинку”
Тема 5. Цінності (січень). Матеріали та ідеї для навчання
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”Тема 5 “Цінності”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 5 “Цінності”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку

Урок 81 “Різні народи — різні казки” (до с. 4–5 підручника)Урок 82 “Шукаємо інформацію та діємо” (до с. 4-5 підручника)Урок 83 “Вчимося просити” (до с. 6–7 підручника)Урок 84 “Хто насправді багатий?” (до с. 8-9 підручника)Урок 85 “Як бути ввічливим?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 16-17)
Урок 86 “Планета — наша цінність” (до с. 10–11 підручника)Урок 87 “Плакат про рідну мову” (до с. 10–11 підручника)Урок 88 “Як не дати себе образити” (до с. 12–13 підручника)Урок 89 “Вистава про пінгвіна: підготовка” (до с. 14–15 підручника)Урок 90 “Вистава про пінгвіна: прем’єра” (до с. 14–15 підручника)
Конспекти уроківУрок 91 “Іди, іди, снігу” (до с. 16-17 підручника)Урок 92 “Хижі лижі” (до с. 18-19 підручника)Урок 93 “Ідея на мільйоооооон” (до с. 20–21 підручника)Онлайн-завдання “Визнач послідовність”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”Урок 94 “Моя книжка. Зимові спогади” (до с. 22–23 підручника)Урок 95 “Як та навіщо дякувати?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 18–19 підручника)
Урок 81 “Різні народи — різні казки” (до с. 4–5 підручника)
Урок 82 “Шукаємо інформацію та діємо” (до с. 4-5 підручника)
Урок 83 “Вчимося просити” (до с. 6–7 підручника)
Урок 84 “Хто насправді багатий?” (до с. 8-9 підручника)
Урок 85 “Як бути ввічливим?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 16-17)

Урок 86 “Планета — наша цінність” (до с. 10–11 підручника)
Урок 87 “Плакат про рідну мову” (до с. 10–11 підручника)
Урок 88 “Як не дати себе образити” (до с. 12–13 підручника)
Урок 89 “Вистава про пінгвіна: підготовка” (до с. 14–15 підручника)
Урок 90 “Вистава про пінгвіна: прем’єра” (до с. 14–15 підручника)

Конспекти уроків
Урок 91 “Іди, іди, снігу” (до с. 16-17 підручника)
Урок 92 “Хижі лижі” (до с. 18-19 підручника)
Урок 93 “Ідея на мільйоооооон” (до с. 20–21 підручника)
Онлайн-завдання “Визнач послідовність”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”
За казкою Катерини Сад “Ідея на мільйоооооон”
Урок 94 “Моя книжка. Зимові спогади” (до с. 22–23 підручника)
Урок 95 “Як та навіщо дякувати?” (Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 18–19 підручника)

Корисні посилання
Збережемо та примножимо багатства України (до с. 11 підручника)
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні темиКазка про пінгвіна, який хотів літати (до с. 15 підручника)
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театруСвіт крізь чарівні віконця (до с. 16 підручника)
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Збережемо та примножимо багатства України (до с. 11 підручника)
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні теми
Ігрова презентація за добіркою сюжетних малюнків на екологічні теми
Казка про пінгвіна, який хотів літати (до с. 15 підручника)
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театру
Майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок. Завантажуйте шаблони для виготовлення ляльок для пальчикового театру
Світ крізь чарівні віконця (до с. 16 підручника)
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Інтегрована бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Тема 4. Спільнота (грудень). Матеріали та ідеї для навчання
ТИЖДЕНЬ 13 “От уже й зима настала!”
“Незвичайна розмова з крилатими висловами” (до с. 106-107 підручника)
“Легенда про Святого Миколая” (до с. 108–109 підручника)

“Твори про Миколая” (проводиться у бібліотеці)
Пісня про Миколая (с. 109 підручника)
“Тепле привітання” (до с. 110-111 підручника)
“Різдвяна пригода” (до с. 112-113 підручника)
“Заголовок важливий!” (до с. 114-115 підручника)
“Сторіночка про друга” (до с. 116-117 підручника)
“Пригадай і нічого не забувай” (до с. 118-119 підручника)
Корисні посилання
Світ крізь чарівні віконця (до с. 90-91 підручника)
Бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Бесіда з дітьми за зимовими віршами сучасних українських поетів, цікаві завдання за змістом поезій, ігри, вправи, запитання
Друзі (до с. 96-97 підручника)
Бесіда за чудернацькими скульптурами Ольги Рапай-Маркіш із незвичними персонажами
Бесіда за чудернацькими скульптурами Ольги Рапай-Маркіш із незвичними персонажами
Слова навпаки (до с. 99 підручника)
Бесіда, яка ознайомлює дітей з антонімами та вчить помічати їх в усному мовленні й текстах, добирати пари “слів навпаки”. А ще кумедні вірші, оповідки та прислів’я, у яких заховалися антоніми
Бесіда, яка ознайомлює дітей з антонімами та вчить помічати їх в усному мовленні й текстах, добирати пари “слів навпаки”. А ще кумедні вірші, оповідки та прислів’я, у яких заховалися антоніми
Святкова історія (до с. 108-109 підручника)
Комікс для дітей про те, що справжні добрі справи іноді бувають непомітними
Комікс для дітей про те, що справжні добрі справи іноді бувають непомітними
Тема 3. Територія (Листопад)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 3 “Територія”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Сторінки електронного підручника “Українська мова та читання”
Тема 3 “Територія”: інтегровані завдання, які поєднують курси “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання”.
Шукайте кнопку
на полях е-підручника та клікайте
Шукайте кнопку

Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 3: с. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43)
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 3: с. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43)
Тема 3. Територія. Дистанійні уроки
Навчально-методичні матеріали до підручника
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова
Матеріали тижня. Українська мова

Матеріали тижня. Українська мова


Матеріали тижня. Українська мова


Матеріали тижня. Українська мова


Матеріали тижня. Українська мова

Корисні посилання
В іменах моя земля (до с. 63, 69 підручника)
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неїТематичний випуск “Моя Україна” (до с. 65 підручника)
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцемПрислів’я вчить, як на світі жить (до с. 66 підручника)
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуаційНаша унікальна планета (до с. 82 підручника)
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою
В іменах моя земля (до с. 63, 69 підручника)
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неї
Бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання та завдання до неї
Тематичний випуск “Моя Україна” (до с. 65 підручника)
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцем
Показуємо дітям багатство та неповторність України, духовні цінності нашого народу, допомагаємо наймолодшим громадянам полюбити Батьківщину всім серцем
Прислів’я вчить, як на світі жить (до с. 66 підручника)
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій
Оповідки, які допомагають дітям зрозуміти зміст прислів’їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій
Наша унікальна планета (до с. 82 підручника)
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою
Дивимося на нашу красуню Землю з космосу, дізнаємося, чому вчені вважають її особливою планетою
Тема 2. Факти і здогадки (Жовтень)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника (Тема 2)
Сторінки електронного підручника (Тема 2)
Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)
Навчально-методичні матеріали до підручника
Методичний коментар “Як виконувати завдання Дружисловика” (до с. 34, 43 підручника)Конспект уроку “Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо” (до с. 35 підручника)
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письміІнтерактивні завдання “Урожайні загадки” (с. 36 підручника)
Інтерактивні завдання “Видатні українці” (до с. 40 підручника)Ігрові вправи “Дивовижна подорож новачків-шахістів до Королівства Шахів” (до с. 40 підручника)Довідка “Всесвітньо важливі винаходи українців” (до с. 41 підручника)Аудіотреки до інсценівки “Осінні сни клена” за казкою В. Сухомлинського (с. 45 підручника)
Інтерактивні завдання для опанування апострофа “Б’є Дем’ян м’ячем по м’яті…” (до с. 47 підручника)Інтерактивні завдання на опрацювання теми “Апостроф” (до с. 47 підручника)Картки для гри “Апостроф, на місце руш!” (до с. 47 підручника)Робота над віршем Галини Джемули “Хом’як-футболіст” (до с. 47 підручника)Спів солов’я (с. 51 підручника)Українська народна небилиця “Танцювала риба з раком” (с. 54 підручника)
Урок 36 “Різні судження про одне й те саме” (до с. 52-53 підручника)
Урок 37 “Найнебиличніша небилиця” (до с. 54-55 підручника, Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 10–11)
Урок 38 “Вірш Наталі Забіли "Бабуся"” (до с. 56-57 підручника)
Урок 39 “Моя книжечка. Цікаві факти про мене” (до с. 58-59 підручника)
Урок 40 “Згадай перед канікулами” (до с. 60-61 підручника)
Пісня “Бабуся” (слова Наталі Забіли, музика Марії Бурмаки) (с. 57 підручника)Відеокліп (мультфільм) “Бабуся” (с. 57 підручника)
Методичний коментар “Як виконувати завдання Дружисловика” (до с. 34, 43 підручника)
Конспект уроку “Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо” (до с. 35 підручника)
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі
Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі
Інтерактивні завдання “Урожайні загадки” (с. 36 підручника)
Інтерактивні завдання “Видатні українці” (до с. 40 підручника)
Ігрові вправи “Дивовижна подорож новачків-шахістів до Королівства Шахів” (до с. 40 підручника)
Довідка “Всесвітньо важливі винаходи українців” (до с. 41 підручника)
Аудіотреки до інсценівки “Осінні сни клена” за казкою В. Сухомлинського (с. 45 підручника)

Інтерактивні завдання для опанування апострофа “Б’є Дем’ян м’ячем по м’яті…” (до с. 47 підручника)
Інтерактивні завдання на опрацювання теми “Апостроф” (до с. 47 підручника)
Картки для гри “Апостроф, на місце руш!” (до с. 47 підручника)
Робота над віршем Галини Джемули “Хом’як-футболіст” (до с. 47 підручника)
Спів солов’я (с. 51 підручника)
Українська народна небилиця “Танцювала риба з раком” (с. 54 підручника)
Урок 36 “Різні судження про одне й те саме” (до с. 52-53 підручника)
Урок 37 “Найнебиличніша небилиця” (до с. 54-55 підручника, Робочий зошит з розвитку зв’язного мовлення — с. 10–11)

Урок 38 “Вірш Наталі Забіли "Бабуся"” (до с. 56-57 підручника)
Урок 39 “Моя книжечка. Цікаві факти про мене” (до с. 58-59 підручника)
Урок 40 “Згадай перед канікулами” (до с. 60-61 підручника)
Пісня “Бабуся” (слова Наталі Забіли, музика Марії Бурмаки) (с. 57 підручника)
Відеокліп (мультфільм) “Бабуся” (с. 57 підручника)
Завдання онлайн
Шукаємо знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Класифікація слів — вивчення правописуПишемо правильно: знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшенняРозповідаємо про Сонце (до с. 38 підручника)
Відновлюємо розповідь і пригадуємо фактиВелика літера у власних назвах (до с. 39 підручника)
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилокКоли вживаємо апостроф? (до с. 47 підручника)
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок
Шукаємо знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Класифікація слів — вивчення правопису
Класифікація слів — вивчення правопису
Пишемо правильно: знак м’якшення (до с. 33 підручника)
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшення
Вправляємося у написанні слів зі знаком м’якшення
Розповідаємо про Сонце (до с. 38 підручника)
Відновлюємо розповідь і пригадуємо факти
Відновлюємо розповідь і пригадуємо факти
Велика літера у власних назвах (до с. 39 підручника)
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилок
Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери — шукаємо речення без помилок
Коли вживаємо апостроф? (до с. 47 підручника)
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок
Пригадуємо, коли вживається апостроф — вибираємо слово без помилок
Корисні посилання
Шлях до перемоги (до с. 40 підручника)
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себеОбрані часом (до с. 40 підручника)
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир СлєпченкоНа гостині у пана Апострофа (до с. 47 підручника)
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти
Шлях до перемоги (до с. 40 підручника)
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себе
Знайомимося з українськими паралімпійцями, вчимося вірити у власні сили, перемагати самих себе
Обрані часом (до с. 40 підручника)
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир Слєпченко
Бесіда за серією портретів видатних українців, які написав у незвичній манері художник Володимир Слєпченко
На гостині у пана Апострофа (до с. 47 підручника)
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти
Весела віршована казка про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти
Тема 1. Зміни (вересень)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника (Тема 1)

Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 1: с. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15)
Навчально-методичні матеріали до підручника

Урок 1 “Абетка” (до с. 4 підручника)
Демонстраційні картки із зображеннями персонажів підручника (до с. 4 підручника)
Демонстраційні картки з літерами абетки (до с. 4 підручника)
Роздаткові картки з літерами абетки (до с. 4 підручника)
Пісенька для вивчення абетки (с. 5 підручника)
Урок 2 “Наша бібліотека” (до с. 5 підручника)
Методичний коментар “Як зібрати класну бібліотеку” (до с. 5 підручника)
Зазирнемо у книжку (до с. 5 підручника)
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
Книжки та ілюстрації (до с. 5 підручника)
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
У гостях у казки (до с. 5 підручника)
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Урок 3 “Літери Г та Ґ” (до с. 7 підручника)
Урок 4 “Слоник-школярик” (до с. 8 підручника)
Презентація за віршем Юрія Бедрика “Слоник-школярик” (с. 8 підручника)
Урок 5 “Мій перший день у школі” (до с. 9 підручника)



Корисні посилання
Поставте наголос на місце! (до с. 18 підручника)
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
Ми — головні персонажі своїх книжок (до с. 30–31 підручника)
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори