Тема 1. Зміни (вересень)
Електронна версія підручника
Сторінки електронного підручника (Тема 1)
Робочий зошит учня
Сторінки Тренажера з правопису №1 (Тема 1: с. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15)
Навчально-методичні матеріали до підручника
Урок 1 “Абетка” (до с. 4 підручника)
Демонстраційні картки із зображеннями персонажів підручника (до с. 4 підручника)
Демонстраційні картки з літерами абетки (до с. 4 підручника)
Роздаткові картки з літерами абетки (до с. 4 підручника)
Пісенька для вивчення абетки (с. 5 підручника)
Урок 2 “Наша бібліотека” (до с. 5 підручника)
Методичний коментар “Як зібрати класну бібліотеку” (до с. 5 підручника)
Зазирнемо у книжку (до с. 5 підручника)
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
Упізнайте сторінки книжок за обкладинкою
Книжки та ілюстрації (до с. 5 підручника)
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
Розкриваємо секрети таємничих пар: знаходимо дві ілюстрації однієї книжки
У гостях у казки (до с. 5 підручника)
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Відновлюємо послідовність подій у казках — упізнаємо ілюстрації до них
Урок 3 “Літери Г та Ґ” (до с. 7 підручника)
Урок 4 “Слоник-школярик” (до с. 8 підручника)
Презентація за віршем Юрія Бедрика “Слоник-школярик” (с. 8 підручника)
Урок 5 “Мій перший день у школі” (до с. 9 підручника)
Корисні посилання
Поставте наголос на місце! (до с. 18 підручника)
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
Інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос. Віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах
Ми — головні персонажі своїх книжок (до с. 30–31 підручника)
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори
Гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори