Powered By Blogger

ЯДС

 

Тема 1. Зміни (вересень)

Дистанційні уроки

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як змінилася моя школа?
  • Як змінився мій клас?
  • Як змінилися способи передавання повідомлень?
  • Чому відбуваються зміни у природі?
  • Як змінюються істоти впродовж життя?
  • Що змінилося в мені?
  • Які зміни не залежать від мене?
  • Які зміни залежать від мене?

Завдання першої теми

  1. Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі.
  2. З’ясувати, які бувають зміни.
  3. Вчитися помічати зміни.
  4. Спостерігати за змінами природи восени.
  5. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя.
  6. Дослідити, чи всі зміни бажані.
  7. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін.
  8. Дослідити, на що впливають зміни.
  9. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки.
  10. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо.
  11. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.
pdf
Бесіда за сюжетною картиною “Незвичайна школа”  (с. 4 підручника)
Розмова-спогад з дітьми про школу, зміни, які з ними відбулися впродовж року, та пригадування шкільних правил
pdf
Уповільнений показ “Біг гепарда”   (до с. 9 підручника)
pdf
Інтерактивна версія коміксу “Близнюки однакові чи різні?”  (с. 11 підручника)
Історія в картинках, яка допомагає звернути увагу на те, що різні люди по-різному сприймають однакове
pdf
Інтерактивна версія коміксу “Зміна справи — найкращий відпочинок”  (с. 17 підручника)
Історія в картинках, яка наочно показує, як варто і як не слід відпочивати
pdf
Інтерактивна версія коміксу “Чи варто бути схожою на інших?”  (с. 23 підручника)
Історія в картинках про те, як важливо зберігати свою індивідуальність
pdf
Весела руханка   (до с. 27 підручника)
pdf
Інтерактивна версія коміксу “З ким би погратися?”  (с. 29 підручника)
Історія в картинках про те, що не можна бачити навколо лише погане

Завдання онлайн

pdf
Які зміни відбулися у школі?   (с. 7 підручника)
Порівнюємо малюнки — визначаємо зміни — дописуємо історію
pdf
З чого складається школа?   (до с. 8 підручника)
Пригадуємо, як називаються шкільні приміщення, та знаходимо їх на зображенні
pdf
Шукаємо предмети у школі   (до с. 8 підручника)
Розставляємо різні предмети по шкільних приміщеннях
pdf
Як виростають фрукти та ягоди?   (до с. 9 підручника)
Пригадуємо, як розвиваються плоди рослин
pdf
Як виростають тварини?   (с. 19 підручника)
Упорядковуємо стадії розвитку метелика
pdf
Ранок Джмелика   (с. 28 підручника)
Пригадуємо обов’язкові ранкові справи та їх послідовність
pdf
Кросворд “Зміни”   (до с. 30 підручника)
Знаходимо слова, що стосуються теми місяця — закріплюємо знання з теми

                                            П ерший урок в 2 класі "Дружба понад усе"  Конспект уроку Державний Гімн України