Тема 1. Зміни (вересень)
Дистанційні уроки
Дослідницькі / проблемні запитання
Завдання першої теми
Інтерактивна версія сюжетної картини (с. 4 підручника)
Бесіда за сюжетною картиною “Незвичайна школа” (с. 4 підручника)
Розмова-спогад з дітьми про школу, зміни, які з ними відбулися впродовж року, та пригадування шкільних правил
Розмова-спогад з дітьми про школу, зміни, які з ними відбулися впродовж року, та пригадування шкільних правил
Спостереження “Як проростає зернятко” (до с. 9 підручника)
Уповільнений показ “Біг гепарда” (до с. 9 підручника)
Рекомендації щодо правильного користування комп’ютером (до с. 10 підручника)
Інтерактивна версія коміксу “Близнюки однакові чи різні?” (с. 11 підручника)
Історія в картинках, яка допомагає звернути увагу на те, що різні люди по-різному сприймають однакове
Історія в картинках, яка допомагає звернути увагу на те, що різні люди по-різному сприймають однакове
Відео “Як жестами можна розповісти про іграшки” (до с. 13 підручника)
Спостереження “Як змінювалися телефони” (до с. 14 підручника)
Відеопояснення “Що спричиняє зміни пір року” (до с. 15 підручника)
Відеомоделювання “Чому змінюються пори року” (до с. 15 підручника)
Спостереження-нагадування “Зміна пір року за 45 с” (до с. 15 підручника)
Майстер-клас “Як зробити жабку з пластиліну” (до с. 16 підручника)
Інтерактивна версія коміксу “Зміна справи — найкращий відпочинок” (с. 17 підручника)
Історія в картинках, яка наочно показує, як варто і як не слід відпочивати
Історія в картинках, яка наочно показує, як варто і як не слід відпочивати
Спостереження “Як народжуються метелики” (до с. 19 підручника)
Спостереження “Як змінювалися іграшки” (до с. 22 підручника)
Інтерактивна версія коміксу “Чи варто бути схожою на інших?” (с. 23 підручника)
Історія в картинках про те, як важливо зберігати свою індивідуальність
Історія в картинках про те, як важливо зберігати свою індивідуальність
Розмальовка “Як змінюються звичайні об’єкти” (до с. 25 підручника)
Весела руханка (до с. 27 підручника)
Пізнавальний мультфільм “Розпорядок дня дитини” (до с. 28 підручника)
Спостереження “Як змінювалися мотоцикли” (до с. 28 підручника)
Спостереження “Музика в різні часи” (до с. 28 підручника)
Інтерактивна версія коміксу “З ким би погратися?” (с. 29 підручника)
Історія в картинках про те, що не можна бачити навколо лише погане
Історія в картинках про те, що не можна бачити навколо лише погане
Завдання онлайн
Які зміни відбулися у школі? (с. 7 підручника)
Порівнюємо малюнки — визначаємо зміни — дописуємо історію
Порівнюємо малюнки — визначаємо зміни — дописуємо історію
З чого складається школа? (до с. 8 підручника)
Пригадуємо, як називаються шкільні приміщення, та знаходимо їх на зображенні
Пригадуємо, як називаються шкільні приміщення, та знаходимо їх на зображенні
Шукаємо предмети у школі (до с. 8 підручника)
Розставляємо різні предмети по шкільних приміщеннях
Розставляємо різні предмети по шкільних приміщеннях
Як виростають фрукти та ягоди? (до с. 9 підручника)
Пригадуємо, як розвиваються плоди рослин
Пригадуємо, як розвиваються плоди рослин
Як виростають тварини? (с. 19 підручника)
Упорядковуємо стадії розвитку метелика
Упорядковуємо стадії розвитку метелика
Ранок Джмелика (с. 28 підручника)
Пригадуємо обов’язкові ранкові справи та їх послідовність
Пригадуємо обов’язкові ранкові справи та їх послідовність
Кросворд “Зміни” (до с. 30 підручника)
Знаходимо слова, що стосуються теми місяця — закріплюємо знання з теми
Знаходимо слова, що стосуються теми місяця — закріплюємо знання з теми